Jsem zakladatelem a pořadatelem Marketing Festivalu, nejprestižnější české marketingové konference a jedné z největších akcí svého druhu v Evropě. Na prknech festivalu představujeme přední světové marketéry, které vybírám a oslovuji já osobně. Marty Neumeier, Avinash Kaushik, Larry Kim a řada dalších oborových celebrit i méně známých špičkových expertů včetně těch našich, českých, to je Marketing Festival.
Jak si asi umíte představit, každoroční pořádání tak velké akce mě prvních pár let vytížilo na 200 %. Nyní se díky ustálenému týmu mohu věnovat i jiným projektům: Nadačnímu fondu Dobrodění, studijnímu programu Digisemestr včetně videoportálu Digisemestr Online, ecommerce veletrhu Reshoper, souvisejícímu portálu Vzdělávej se a také poradenství pro e-commerce, marketingové strategie a pořádání eventů, což jsou oblasti, kterým skutečně do hloubky a prakticky rozumím.
Proč to dělám? Protože jako pořadatel, vyučující i jako konzultant jsem přesvědčen, že osvědčené know-how, postupy, procesy, strategie, kontakty, doporučení i zkušenosti by se měly sdílet a šířit dále. V rámci poradenství se sice mohu plně věnovat jen několika klientům ročně, nicméně pokud máte pocit, že byste mezi nimi měli být právě vy, budu rád, když mi napíšete.
Poskytuji poradenství výhradně v oblasti e-commerce, marketingové strategie a pořadatelství eventů. Na další odbornosti případně rád doporučím prověřené kolegy konzultanty, včetně těch zahraničních. Mám kontakty na většinu české marketingové scény i na ty nejznámější marketingové profesionály z celého světa a dokážu velmi dobře doporučit, co a koho pro svůj projekt potřebujete. Minimální rozsah konzultace jednoduchého problému je 2 až 4 hodiny včetně analýzy, u firemních projektů pak 1 až 2 člověkodny naceněné individuálně podle zadání.
Email: | faborsky@gmail.com |
---|---|
Web: | www.marketingfestival.cz www.faborsky.cz (tj. adresa této stránky) |
Facebook: | faborsky |
LinkedIn: | faborsky |
Twitter: | faborsky |
IČ: | 01646486 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ01646486 |
Když jsem Jindru poznal, byl to velmi dobrý PPC specialista, který zcela nezištně předával své know-how studentům na Univerzitě Palackého v Olomouci v rámci projektu JsmeMarketing. Od té doby se doslova za pár let vypracoval do pozice, kdy je hybatelem vzdělávání v digitálním marketingu v celé České republice. Úspěch Marketing Festivalu přitom není ani trochu nahodilý. Jindra vynakládá nemalé prostředky při objíždění velkých světových konferencí při hledání řečníků a inspirace. Tvrdě pracuje na tom, aby pak u vystupujících byly prezentace připravené dopředu a byla odladěna jejich kvalita. Jindra zbořil negativní doprovodné jevy, které české odborné konference doprovázejí. Prostě se rozhodl, že je ve svém podniku nechce mít, a tak je nepřipustil. Smeknout musím také před jeho perfekcionismem a snaze dát návštěvníkovi konference to nejlepší, přičemž se to někdy týká i detailů, které nejsou tak úplně doceněny, a ekonomicky proto někdy ani nedávají smysl. Jindra je excelentní marketér, především je to ale srdcař s asi největším drajvem a entuziasmem, jaký jsem kdy u někoho viděl. Navíc přes svůj hvězdný status v české marketingové komunitě neztratil pokoru a pořád stojí nohama na zemi. Je mi ctí, že mohu Jindru nazývat svým přítelem a vidět jeho růst z bližší perspektivy.
šéfredaktor Marketing Journal